Про нас

«OLLI GROUP» - група компаній, що заснована у 2008 році. Інтереси групи "ОЛЛІ" лежать в сфері інноваційних проектів з соціальною спрямованістю.

Інформаційні системи автомобіля виходять в світову мережу

Якщо на минулій виставці CES і було щось варте уваги, то обговорення платформи взаємодії інформаційної системи автомобіля із зовнішнім світом - було однією з найгарячіших тем.
Більшість постачальників оголосили на шоу про нові інтегровані рішення, і підключення транспортного засобу до зовнішнього контенту – це було яскравою темою в багатьох обговореннях. Важливість можливості підключення автомобіля до світової інформаційної мережі була висунута на перший план і в недавньому дослідженні від IMS Research: "Розважальне аудіо-середовище автомобіля і системи інформування водія", яке передбачило, що більш ніж 13 мільйонів нових транспортних засобів будуть продані в 2017 з такою пов'язаною платформою.
За словами автора дослідження, Джека Бергкуіста "Як і виробники, так і постачальники представили нові зв'язані системи на шоу, наприклад:
- Новий головний модуль від Parrot (вже без CD) на платформі Андроїд від Google;
- Нову систему зв'язку Blue Link для Hyundai, яка буде встановлена на Сонате і Велостере з використанням вбудованого модему для реалізації безлічі функцій платформ, під керуванням Ford's Sync і OnStar;
- Visteon, з цілим хостом пов'язаних платформ для роботи додатків на платформах Genevi і Android ".
Інформаційні автомобільні системи, що пропонуються на ринку, або з автомобілем, або на вторинному ринку, вже довели, що можливість з'єднання зі світовою мережею - це реальність для споживачів. Цікаво, що ця революція підключення автомобіля в мережу все ж справила велике враження у Європі.
Очевидно, є кілька подібних систем високого рівня від БМВ і Ауді, але для величезного ринку, за винятком системи SOS від Вольво, в даний час, тільки TomTom пропонує бюджетний пакет для підключення до мережі своїх навігаційних систем PND високого рівня. Очевидно, смутна, але реальна мета Ecall - європейська ініціатива обладнати модемами все нові транспортні засоби для виклику екстрених служб - звичайно, робить деякий вплив на ринок. Разом з постійною проблемою високих цін на роумінг між країнами на континенті є, звичайно, деякі інші перешкоди для виробників такої техніки, порівняно з їх енергією, що відзначається в Північній Америці.
Звіт IMS Research показує кращим трьом європейським виробникам вбудованих автомобільних навігаційних пристроїв як Harman, Continental, і Bosch Multimedia; разом вони утримують майже 70% західноєвропейського навігаційного ринку OE. У кожного є технології створення системи з виходом у світову мережу. Буде цікаво спостерігати, який виробник транспортних засобів в Європі зробить перший крок на масовий ринок. Або буде новий гравець, такий як TomTom, який в змозі розвинути успіх своїх систем для Рено і Фіата з інтегрованими системами - як у Мазди - візьме і використає свою інфраструктуру передачі даних і затьмарить всіх?
І звичайно ж запитання: Який контент буде найбільш затребуваним у водіїв?
Ми допоможемо зробити правильний вибір...
Наші
веб сайти