Про нас

«OLLI GROUP» - група компаній, що заснована у 2008 році. Інтереси групи "ОЛЛІ" лежать в сфері інноваційних проектів з соціальною спрямованістю.

Якість даних про дорожній рух визначить майбутніх переможців навігаційного ринку

Почнемо з того, що в Європі зародився новий перспективний ринок даних про дорожній рух, а золотий стандарт успіху будь-якої компанії з індустрії телематики - актуальність даних. Одна з найбільших проблем для таких компаній полягає в тому, щоб відображати щоденні релевантні дані.

Люди - це істоти звички, тобто нові напрямки руху зазвичай щодня не потрібні, ціни на бензин і паркування теж змінюються рідко, а погода і новини доступні безкоштовно по радіо.

Новини кіно і огляди ресторанів добре б також мати. Але вони доступні з багатьох джерел - особливо мобільних телефонів - і є випадковим, не щоденним інформаційним запитом. І всі ми звичайно сподіваємося, що ніколи не будемо використовувати автоматичні повідомлення про катастрофи або допомогу евакуаторів.

Дані про дорожній рух, навпаки, є чимось, що затребуване п'ять днів на тиждень здебільшого працюючими людьми. У компаній, які отримують дані про дорожній рух, є величезна конкурентна перевага не тільки в наданні самих інформаційних даних, але також і в додаткових сервісах. Фактично, сама інфраструктура, яка використовується для того, щоб надати дані про дорожній рух (далі ДДД) - засоби зберігання та обробки, сервери і, в деяких випадках, засоби радіомовлення - є підходящою платформою для того, щоб надати і інші послуги телематики.

Тому провайдери ДДД, такі як Inrix, ITIS, TomTom, Navteq і Ollie (Відеопробки) також виступають у якості сервісних та контент агрегаторів. (Це також одна з причин придбання TeleCommunications Systems компанії Networks in Motion і чому у TeleNav є сервісна та контент платформа.) Можливість надати додаткові послуги телематики є великим плюсом, до якого прагнуть провайдери ДДД. З цієї причини провайдери прагнуть пов'язати відображення пробок і прокладку маршрутів, розвиваючи мобільні додатки для смартфонів і навігаторів, і тому подібне. Вони зосереджуються на тому, щоб просувати ланцюжок створення цінності продуктів - в кінцевому рахунку, адаптуючи їх до спонсорованого змісту, оглядів та реклами за місцем розташування клієнта.

Релевантність ДДД - сильний еліксир для того, щоб надати додаткові геоінформаційні сервіси, включаючи рекламу. З цієї причини Google, TeleNav, TCS, Nokia Navteq, RIM і TomTom прагнуть впровадити і поліпшити сервіси відображення пробок для майбутнього бізнесу телематики.

Переможець-(і) серед цього маркетингового натовпу буде компанією або компаніями з ДДД вищої якості. Якість ДДД, у свою чергу, визначено набором критичних факторів включаючи джерела даних, інтеграцію, і доставку. (Якість і природа користувальницького інтерфейсу також важливі, але є відповідальністю проектувальника / виробника пристрою відображення даних.)

Визначальні фактори в кожній з цих областей дуже важливі.

Джерела: це набір ключових джерел ДДД, і вони включають в себе дані від комерційного транспорту (тобто таксі, вантажівок, і взагалі телефонів з GPS, портативних навігаторів-PND, і т.д.), дані від регіональних департаментів транспорту, вебкамер і придорожніх датчиків, дані ДТП і журналістські дані. Деякі компанії - переважно TomTom, ITIS та AirSage - використовують сигнальні дані вишок / базових станцій стільникового зв'язку для аналізу даних потоку. Ця технологія в даний час розгортається і TomTom і ITIS в деяких частинах Європи. ITIS ліцензує свою технологію для партнерів у Австралії, Ірландії, Росії, Південній Африці та Сінгапурі. Північноамериканське рішення теж має бути незабаром запроваджено. TomTom поставляє свої стільникові дані про потік в HD Traffic для його підключених пристроїв у Європі. HD Traffic все ще вважається одним з кращих, якщо не кращим, рішенням ДДД у світі. (Це варто відзначити, тому що HD Traffic отримав низькі бали в оцінці QKZ компанії БМВ.)

ДДД з цих джерел цінні для багатьох випадків використання та програм, що включають відображення руху на карті і побудову маршрутів. Журналістські дані служать лише доповненням до даних про потік, розкриваючи причину і масштаби транспортної проблеми. Ці дані особливо корисні в якості попередження, тобто до самої поїздки, поки ви не потрапили в пробку, оскільки водій взагалі не може нормально прочитати опис про аварію в русі. Дані про ДТП надходять з громадських джерел, таких як "народні кореспонденти ", вебкамери. Є й приватні компанії, але їм важко конкурувати з ITIS Holdings, SmartRoute, Traffic.com, ClearChannel, Ollie (Відеопробки), що мають свої власні датчики і вебкамери.

ClearChannel і ITIS вважаються домінуючими постачальниками даних про аварії в США і Великобританії, а Ollie (Відеопробки) - в Україні, відповідно. У цих трьох компаній є саме широке висвітлення ринку та найширший список клієнтів. Звичайно, володіння таким контентом це недешеве задоволення.

Не дивно, що ClearChannel і ITIS також помітили в застосуванні так званих стандартів оцінки даних про дорожній рух QKZ. QKZ є назвою індексу, використовуваного БМВ для оцінки ДДД. БМВ нещодавно обрала MILE Traffic and Travel (об'єднання ITIS, Infoblu і Mediamobile), щоб забезпечити пан'європейське транспортне рішення. БМВ вже працює з ClearChannel в США в частині вирішення RDS-TMC.

Важливо відзначити, що є глобальні та локальні ДДД і є відмінність між даними про потік і даними про інцидент. Є тисячі місцевих джерел даних про інцидент / ДТП і є місцеві агрегатори цих даних, але дані про інцидент - це істотно локальне явище. Даними про потік, навпаки, управляють системи, які можуть бути застосовані глобально.

Є п'ять провайдерів даних про потік, які в даний час працюють через державні кордони, і це - ITIS, Inrix, Nokia Navteq, TomTom і TrafficCast. ITIS унікальний у використанні моделі ліцензування. TomTom не має поки клієнтів на автомобільному або мобільному ринку пристроїв для його даних про потік. У TrafficCast є лише жменька клієнтів. І Inrix і Navteq в даний час конкурують за контракти в Північній Америці і Європі. Автомобілебудівники найбільше цікавляться ідентифікацією глобальних рішень, у той час як виробники навігаційних приладів і розробники мобільного застосування задоволені регіональними рішеннями.
Компанії, такі як Waze, Aha Mobile і TrafficTalk, намагаються впровадити новий канал повідомлюваних користувачем даних про інцидент. Але індустрія все ще прагне визначити, як оцінити якість цих спеціальних джерел та інтегрувати їх входи.

 

Інтеграція: в результаті інтеграції даних виходить картина транспортного потоку, включаючи не тільки транспортний потік в реальному часі або його швидкість, але також і прогноз прибуття, заснований і на історичних даних і на даних в реальному часі. Ця інформація важлива для того, щоб визначити точний маршрут і час прибуття з можливістю змінити маршрут. П'ять провідних провайдерів ДДД відрізняються своїми процесами для інтеграції і управління транспортними даними, перевірки джерел та інтерпретації різних входів. Віртуальна двополярність існує між Inrix і Navteq в США. Європейський ринок швидко розвивається від регіональних транспортних постачальників до пан'європейських агрегаторів. TomTom розвинув свій власний напрямок HD traffic в деяких країнах, але тільки з його смартфонами і PND. Navteq має рішення разом з Garmin, але має обмежене європейське покриття. Inrix і MILE Traffic and Travel, здається, стають впливовими претендентами в Європі.

 

Доставка даних: останній зв'язок у ланцюзі - доставка, і це - область, яка має на собі найбільший ступінь впливу технічного прогресу. Самою широко поширеною платформою для повідомлення інформації про дорожній рух є радіо, але є безліч заснованих на радіо платформ для постачання інформації про рух. Аналогове радіо - саме домінуюче і відоме джерело транспортних звітів про дані, і найбільш широко доступна транспортна широкомовна мережа даних у цьому середовищі - RDS-TMC. RDS-TMC широко розкритикована за обмежену кількість обсягу інформації і часто обмежена територією міста з передмістями, схильна до затримок у доставці останньої інформації до портативної навігаційної системи в автомобілі.
Цифрове радіо дозволяє доставляти більш багатий потік пов'язаної з рухом інформації та підтримує критичні місцеві елементи. Цифрове радіо - також чудова платформа і для інших форм контенту. RDS-TMC замінюється технологією TPEG. TPEG забезпечує більш широкий діапазон контенту, більший обсяг інформації і може бути доставлений поверх HD, DAB або стільникових мереж, оскільки підтримує XML. TPEG також часто покриває міжміські автомагістралі. 

Програми для доставки даних на мобільні телефони теж багатообіцяючі, хоча обмежені маленькими екранами трубок і державними заборонами на використання стільникових телефонів в автомобілі. А впровадження таких технологій як Terminal Mode від Nokia (відображення зображень з телефонної трубки на моніторі автомобіля) займе декілька років, щоб завоювати ринок. Тим не менш, існує багато OEMs-рішень, які використовують телефонні трубки (або повністю інтегровані в автомобільні модулі GSM / GPRS) для того, щоб послати ДДД та іншу інформацію про телематики до / від транспортного засобу. Розробка продукту повним ходом йде для таких рішень, як TrafficTalk і TrafficCamJam Visteon.

Але ці програми, ймовірно, вимагатимуть дорогих голосових інтерфейсів. Органи державної влади не будуть, мабуть, дозволяти використання інтерфейсу сенсорного екрана автомобіля, в той час як транспортний засіб знаходиться в русі.

 

Ринок Росії і Україні: На відміну від європейського ринку, на ринку Росії та Україні лідерів поки не спостерігається, якщо не розглядати окремо Москву і Київ. Що-там говорити, GPS (про ГЛОНАСС взагалі окрема розмова) і карти з'явилися зовсім недавно, зате тепер карт - "як бруду" і користувач вимагає дорожню ситуацію і прокладку маршрутів. І якщо рік тому я часто чув розмови про те, "а як це монетизувати?", то тепер це нікому пояснювати не треба. Всі розуміють, що через рік європейські агрегатори будуть тут, а будь-який поважаючий себе пошуковик (Google, Bing, тощо), без даних про трафік вже не сприймається. Тому й з'явилося безліч дрібних локальних компаній, які переважно збирають дані про дорожній рух від GPS-пристроїв через доступ GPRS, і відпрацьовують поки технологію на роздрібі.

Відомо, що достовірність даних, отриманих за такою технологією, прямо залежить від кількості включених пристроїв. А оскільки жодна компанія не може похвалитися своїм ринком, то і достовірність залишає бажати кращого. На цьому тлі виділяється український провайдер ДДД Ollie (Відеопробкі), який формує свої звіти на основі даних з власних відеокамер і датчиків руху. Достовірність таких даних близька, якщо не дорівнює, 100%. Великі європейські гравці цих ринків часом не дуже розбірливі у виборі постачальника, що призводить потім до розчарування користувачів у світових брендах і переключення на локальних провайдерів з більш достовірними даними.
 

Висновки: Процеси йдуть. Ринок даних про дорожній рух зародився і прогресує швидкими темпами. Вибирати сервіс, в будь-якому випадку, буде користувач. І, перебуваючи в пробці з девайсом, який його в цю пробку направив, вказавши вільний рух, користувач ніколи вже такому сервісу не повірить. Навіть якщо провайдер є агрегатором, інтегратором і постачальником даних одночасно!

Ми допоможемо зробити правильний вибір...
Наші
веб сайти