Провайдер даних про дорожній рух INRIX оголосив про угоду в $60 мільйонів з придбання свого конкурента, British ITIS Holdings plc. У разі схвалення акціонерами ITIS угода, як очікують, закриється в кінці серпня 2011, сказав INRIX. Раніше сіетлська компанія оголосила про фандрайзинг в $37 мільйонів, щоб фінансувати "придбання".
"ITIS - це стратегічна інвестиція, яка розширює нашу географію, технічну експертизу і потенціал по захопленню ринку інформації про дорожній рух," прокоментував подію президент INRIX Брайан Містель.
З цим придбанням INRIX додає вісім нових ринків до свого, включаючи Австралію, Бразилію, Коста-Ріку, Південну Африку, Сінгапур і Росію. Це також дасть збільшене покриття на двох основних ринках: Великобританія і Німеччина.
Придбання також додає 70 клієнтів і $27 мільйонів доходу. Ключові нові клієнти та партнери включають Mersedes, Nissan, Telefonica, Vodafone і O2.
З точки зору технології у ITIS є сильна експертиза в технології збору даних про рух абонентів стільникового зв'язку (CFVD) з 20 мільйонами підключених до системи пристроїв. Система діє в Австралії, Сінгапурі, Ірландії, Великобританії і Бельгії і скоро буде доступною в Німеччині. CFVD - технологія, яку не практикує INRIX, але вона буде хорошим доповненням до його 10-мільйонної мережі збору GPS-даних.
Придбання ITIS цікаво і тим, що буде створена компанія, яка виключно спеціалізується на наданні інформації про дорожній рух, з більш ніж з 250 чоловік персоналу.
Незважаючи на покриття в 11 країнах, ITIS - головним чином британський бізнес з 88 відсотками доходу з британських послуг згідно з річним звітом 2010 року. В інших місцях (за винятком Німеччини) компанія, головним чином, ліцензує свою технологію для місцевих партнерів, бізнес-модель, яка дуже відрізняється від INRIX, який також покладається на місцевих партнерів, але завжди працює під своїм власним ім'ям.
Коли ITIS вийшов на Європу він сформував консорціум MILE Traffic GmbH з французьким Mediamobile / V-Traffic та італійським Infoblu, щоб забезпечити панєвропейських транспортних покриття через Німеччину (побудоване на порожньому місці за технологією CFVD на базі бездротового оператора О2-Німеччина), Францію та Італію. БМВ - перший клієнт цього союзу. Infoblu - партнер INRIX, а Mediamobile - явний конкурент на французькому грунті, тому цей союз буде втрачати значення в майбутньому.
Для INRIX придбання ITIS переводить компанію зі статусу претендентів у лідери, який в змозі конкурувати лицем до лиця з подібними послугами NAVTEQ і TomTom.
Ця угода, також, ймовірно, швидко об'єднає цей ринок даних про дорожній рух в групу з трьох кращих гравців B2B: NAVTEQ, TomTom і INRIX. Google - і можливо також Apple - могли стати справжніми конкурентами, але не на модній в B2B продажу контенту автомобілебудівникам і продавцям навігаторів GPS.