До 2017 року виручка від сервісів онлайн-мовлення і завантаження відео на мобільні пристрої в усьому світі складе не менше $ 9,5 млрд, що вдвічі перевищить обсяги ринку в 2013 році, очікувані на рівні $ 4,5 млрд.
Аналітики компанії Juniper Research пророкують величезне зростання популярності відео на мобільних пристроях і планшетних комп'ютерах. Причиною тому - розвиток сервісів відео за підпискам і сайтів, на яких можна буде переглядати відеоматеріали, оплачуючи кожну одиницю окремо.
Крім того, експерти мобільного ринку вважають, що в найближчому майбутньому практично напевно будуть створені нові бізнес-моделі в даній галузі.
Ключовими географічними ринками мобільного телебачення і відео стають Північна Америка, Західна Європа і країни далекого Сходу, в першу чергу, Китай. На три цих регіону припадає 80% світового ринку. Помітну активність демонструє і Латинська Америка.
Експерти відзначають цікаву закономірність: відео, тривалістю більше 10 хвилин, вітається користувачами планшетних комп'ютерів, у той час як користувачі стаціонарних ПК воліють короткі ролики. Це пояснюється тим, що власник планшета може влаштується з ним зручніше де завгодно, навіть в офісі.